The Way Back with Jim Sturgess

Så Tina, nu har jag lärt mig noterna och ackorden till den underbara låten som vi lyssnade på när du var här. Tänker sitta och klinka lite till imorgon och se om jag kan ändra den så vi kan göra en cover.

Annars har dagen rullat på med jobb, kakling hos farbro och målning i stallet, så nu tanker jag krypa ner i sängen och somna in till stormen som är utanför och hoppas allt ser likadant ut imogon när jag går upp.

Lånade hem en låt häromdagen med en av england snyggibgar Jim Sturgess, The Way Back.
En film som utspelar sig 1940 och framåt(andra världskriget), en bit av historian som ligger mig nära hjärtat.
En annan skådespelare som även syns i filmen är en av våra egna, den svenska Gustaf Skarsgård.
Ligger andra världskriget inte er om hjärtat eller Jim Sturgess tan det ska vara drama, romantik och komedi rekomenderar jag inte denna film.

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0