Sov gott & Dröm sött

Nu var det dags igen för sängen, för att vakna upp till en dag som jag hoppas blir veckans bästa.
Men som sagt, Never say Never, dagen består av hela 24 timmar och något säger mig att alla 24 kommer inte vara på min sida men bara 50% blir bra så klagar jag inte.

Gårdagens försök med lite OTH-avsnitt liggandes i sängen hjälpte jätte bra. Satte igång andra avsnittet, när någon har med sig ett vapen in på skolan och fyrar av. Kommer dock inte ihåg slutet, om jag såg det, vet hur det hela slutar då jag har tittat på det innan. Somnade i alla fall och vaknade upp igen halv 3 av att tv var igång. Så tänkte ta samma medel idag så jag somnar sött.

Sov gott och Dröm sött alla och ni till väst, God morgon/förmiddag!
Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0