Sjukstugan

Trots jag haft några som tycker jag ska åka in till sjukhuset för en undersökning fall i fall det hänt något med knät, är jag kvar här hemma då jag gärna undviker sjukhus så länge jag kan.
Misstolka inte mig - jag tycker det är jätte bra dem finns och alla som jobbar inom sjukhuset. Men personligen blir jag väldigt svag i knäna av blod och även panikslagen om jag hör ordet operation.
Så här sitter jag är redo för säng då jag ska jobba imon, tro det eller ej, trots jag har svårt att använda armen och precis kan stötta benet så ska jag imon jobba på MICA, money here we come!

Tur sjukhuset ligger på andra sidan vägen där vi är imorgon!(orolig)
Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0