Rollerblades

... igår tog vi fram dem, rollerbladesen som har legat och samlat damm hela vintern inne i garderoben.
Så och och lillasyrran M bestämde oss för att ta en liten tur(eller jag sa till henne att hon SKULLE med mig, se det hur ni vill).
Så på med hjälm, handledsskydd och rollerbladsen skulle vi ta en liten tur. Mamma och Pappa var i stallet så vi skulle bara ut en liten tur för att sedan lägga och i min säng och se film.
Ändrade oss sedan att vi skulle åka tillsocksmedjan(2,5km) och självklart hem, väl där bestämde vi oss för att åka hela vägen upp till Ma&Pa och sedan tigga skjuts hem.

Då vi hade lillasyrran C på cykel bredvid tog hon hand om våra vattenflaskor som tömdes fortare än fort.
Väl uppe vid stallet, blev det påfyllning av flaskor, pratade med de i 10 min för att sedan efter mycket pratande och velande bestämmde vi oss för att bege oss hemåt igen.

Så vår "lilla" runda i kvarteret blev en runda till förslöv och hem igen..
Välförtjänta ben fick sedan lägga sig i säng och vila ut ordentligt.

Underbar tur som kommer tas flera gånger om.
Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0