Påsk -11


Påsken 2010

Förra året spenderade vi vår påsk på ett helt annat vis, vilket vi även gjort de senaste 5året(ca).
Så i år har jag fått många -'Vad ska du hitta på i Påsk?'
Mitt svar har då varit ganska blankt då jag inte brukar göra något traditionellt med skläkten utan spenderar istället dagarna på skidor.
Så årets påsk blir helt klart väldigt sista minuten saker.

Igår var vi tre gator upp, hos farbror och Anita och om 20 ska vi till mormor och morfar, så nu ska jag ta på mig så mycket gult jag kan(ekar dock i garderoben på den fronten) men något ska jag nog hitta för att sedan bege oss mot Grevies kyrkby.

Trevlig långfredag till er alla,
Xo C


Kommentarer
Postat av: william

fin header du har:D

2011-04-22 @ 19:02:15
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rt: Tusen tack! :)

2011-04-23 @ 09:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0