Movie-Time

Kvällen första val var skräck, en genre jag har känt för att se den senaste tiden och valet blev 'Drag me to Hell'.
Har alltid varit negativ till skräck, men som jag säger till alla andra, Never say Never!
Så ikväll var det dags för att ge det en chans.
För en gång skull s satt jag och skrattade till en skräck skrattade kan ni då förstå hur jäkla dålig den var, men visst gillar man inte skräck och inte har nerverna för sådan film sätt inte på den för att jag säger jag skrattade till den. Fanns stunder jag grävde ner mig långt ner i soffan med ansiktet tryckt in i kudden - eller gör ni som Bex gjorde somnade till den och vaknar upp i panik när stunderna kom med ljud som gjorde att man fick kalla kårar.

Xo C

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men lilla rara Du !! Inte ska Du väl titta på sådana filmer! Du kan ju få men för livet......

2011-04-03 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0