Lots to do

Stötte på en av mina läsare idag, fick veta att hon varit inne alla dagar för att få läsa något spännande. Så nu ska jag ta tag i det igen, göra debut så att ni inte slutar läsa och följa mig.

Dagen har bestått av jobb och sömn.
Sömnen behövdes då lampan inte släcktes fören imorse efter en kväll med en massa skratt, spel och umgänge borta i Hallavara.

Vi såg även film den första ar Piranha från 2010 med snyggingen ifrån The Vampire Diaries, Steven R. McQueen. Ingen film jag rekomenderar då den i stort sätt endas bestod av blod, INTE min starka sida. Men direkt Jake(Steven) kom i ruta blev det helt klart ett lyft.

Min älskade lillasyster, inte C utan M är iväg på Konfirmationsläger bortmot Örkelljunga, fick veta imorse att hon hadde också vänt dygnet och släckt nattlampan 05.00 idag. Så hon är nog kinkig idag, hoppas hon lär sig av sitt misstag, tur även kusin A är lika gammal så hon har någon hon kan vända sig till och även kan ta ett öga på henne - Tack A!

Nu ska jag göra det sista här för att bege mig iväg till Bex för tjejkväll och skräck! ;)

Hoppas bara dimman håller sig borta inatt när jag kör hem så jag ser mer än 1m och kan köra snabbare än 40km/h.

Soo long!
Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0