Johan Blund och en massa strålning

Trots jag jobbat ute i 2 hela dagar så går det bara inte!
Trots jag la mig på soffan igårkväll när vi alla var hos farmor med en gosig filt som varms upp av stömm(helt klart värd att önska sig) tog i alla fall två röda så somnade jag.
Nu däremot har jg provat allt, tänka på något jag gillar, tänka på något som man blir trött av, inte tänkt alls, läst en bok, räknat får så går det inte!
Så nu sätter jag igång min TV och tittar på OTH de första sesons, så får den gå hela natten utan att jag stänger av den. För när jag väl somnar då tänker jag inte vakna av en klocka i mitt huvud som säger till mig att den ska stängas.

Så nu ska jag välkomna både John Blund och strålning.

Ps. Stänger av mobilen, som alltid, och lägger den i hallen så jag får lite mindre strålning.
Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0