I´m alive - for now.

Natten är över och jag har lyckats få några timmar.
Men rädd var jag igår kväll, när jag la mig ner för att känna efter och knät gjorde onte, kunde bara ha det i ett visst läga där det inte kändes något.

Så nu är jag upe dock inte å hoppas men uppe. Armen har blivit bättre, knät/benet är det samma, hugger till ibland och kan precis stötta det. Har även upptäckt att nacken har fått stryk, fråga mig inte hur för fosrt gick faller, men resultatet har blivit att jag har svårt att vrida huvudet och det ömmar. Det är inte heller högersidan utan vänstra sidan av halsen som gör ont, ända stället på vänstra sidan som har tagit stryk.

Nu ska jag hoppa vidare i huset, blir nog inte mycket rörelse av mig idag utan jag ska nog ta det så lugnt jag kan, även om pappa undrar om jag kan komma jobba några timmar, vi får se hur jag mår senare!

Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0