Hugger till i benet

Några av de värsta stunderna på dagen är den tiden man blir lämnad ensam och tiden när man försöker sova. Tänl er då dessa studer plus det jag var med om innan. Fy fasen vad jag inbillar mig saker. Suger på att berätta hur något känner texmitt ben nu, rädd att det blir fel för dig när du läser det. Men från och till så hugger det till(tänk er ert högra ben) precis under knäskålan och utåt, vet de flesta ser ut som frågetecken med det hugger till. Och jag tänder strålkastarna för att se om det är svullet, se om det är blått och när jag sen kommer fram till att det både är svullet, blått, varmt och alldeles skrapigt kommer tankarna på vad som kan ha hänt och att resultatet blir operation, vet jag tänker för mycket på det och går för djupt in på det men kan inte hjälpa det när jag sitter här ensam med mitt huvud och tankarna bara flyger.

Usch, har strykit duschen då jag inte vill trilla, för hela huset sover, hade inte varit någon hitt att skada sig ännu mer. Men har dock även börjat funderba på det Benni skrev till mig innan, Akuten - sjukhuset, jag menar är det något fel eller nerv som kommit o klämm är det inget bra att vänta då är det bästa att komma in i tid. Men jag orkar inte nu, ska ta och skölja såren sedan lägga mig så får vi se när jag somnar!

Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0