T:Time


Den korta pausen blev längre än planerad men nu är jag redo och tillbaka igen.

Som sogt min kära vän Tina kom tillbaka efter ca 4månader uppe i Sälen(ÄNTLIGEN),
inte för att träffa mig eller ta en liten semester ifrån sin/sitt semester/arbete utan ett litet test.
Så fort det var färdigt och hon återkom till Ängelholm möttes vi upp då även jag var iväg igår(skolan). Körde och hämtade mammas bil så istälet för att sitta i en och samma bil fick vi varsen.
Tina min lillablå och jag mammas.
Vi styrde bilarna mot förslöv för att där visa vårt 'lilla'projekt, sist hon var där såg det fortfarande ut som ett stall och mycket har hänt på bara 4månader.

Kvällen fortsatte med en god köttgryta som mamma och pappa
förberett någon dag innan, viladeut efter god mat, duschen besöktes för att
sedan titta på en film 'You Again'.
Sedan fick vi beslut-ångest men kom sedan fram till OTH(one three hill),
då jag har alla boxar valde vi stänga datorn vrida på tv och ligga i sängen och titta.

Krångel uppstod då inte rätt kablar var i rätt jack men det löste sig med två snillen och lite tester.

Efter 3 episoder, lite gott att äta ochdricka sa vi godnatt. Morgonen där på väckte mamma oss,
eller i alla fall mig för att säga de körde vi soma om och sov ut till halv 10. Där efter blev det
Skip-Bo med OTH - frukost och sedan det bästa MUSIK!

Äntligen är vi tillsammans och kan insireras av varandra med våra musikaliska sidor,
så vi trallade lite ihop tittade på några låtar och bestämmde att detta är någon vi aldrig ska sluta göra.

Så nu sitter jag här, forfarande i handuk sedan jag duschade för 2h sedan,
tänker tillbaka på de senaste 30 h och bara ler.

Ledsen detta blev så långt men vill inte glömma något.
Tack ytterligare en gång Tina, tack jag att jag bara får vara som jag är utan att behöva
anstränga mig på något sätt eller komma på
något hela tiden vi ska göra! <3
Saknar dig redan med glädjer mig till nästa gång vi
ses och kan fortsätta skapa ljuvlig musik ihop.

Xo C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0