Utegångsförbud

Utegångsförbud!
Något jag tror de flesta varit med om, för mig är det förstå gången, skratt retande men sant! Måste säga att mitt så kallade utegångsförbud är väldigt lindrande. Många blir av med sina mobiler, måste vara hemma en viss tid, får inte vara på tv elelr dator. Som ni nog förstår har mitt utegångsförbjud inget att göra med datorer. Heller inte mobilen eller Tv.

Men att få första utegångsförbjudet vid 20 år och snart 4 månaders ålder måste det låta konstgt. Antingen har jag varit jäkligt duktig på att ljuga för mina föräldrar eller så har jag varit en människa som varit väldigt försiktig i sina unga år. Tyvärr har jag inga smaskiga ditaljer som jag jag berätta om då jag har varit en ganska försiktig tjej plus GRYMT dålig på att ljuga.

Tror ni alla undrar varför jag nu som 20åring fått det. Haha, hade gärna delat med mig av detta men som sagt är blyg och försiktig av mig så påminn mig igen om precis 1år så lovar jag berätta! :)
Det är verkligen inget hemskt utan mer något som jag tror jag kommer skämmas för så låt mig få 1år på mig att förbereda mig på att berätta.

With Love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0