T: Time

Finns det en möjlighet att man håller hemligheter inom sig?
Och nu menar jag inte små hemlisar utan jag menar stora, Viktiga hemlisar...

Jag menar även om man har hittat sin andra halva, finnsdet ändå en möjlighet att man bevarar några saker inom sig som man aldrig någonsin nämner för någon mer än sig själv?

Det värsta med sådanna "hemligheter" är att de smyger sig upp i minnet då och då, speciellt när man är för sig själv eller när man lägger sig på kudden för att sova. Jag har aldrig varit någon vidare duktig människa på att dela med mig allt. Pratar gör jag men jag stoppar alltid innan jag närmar mig vissa saker eller så vänder jag bara ena kinden till och säger att det inte va något, även om den som frågar ser på mig att det fanns mer.

Jag hatar hemligheter själv, eller när människor slutar mitt i en mening sen vägrar fortsätta - gör mig frustrerad! Men själv blir jag bara arg när jag gör det för de beror till 99.9% av att personen avbryter mig mitt i och börjar prata med någon annan eller inte lyssnar alls, så istället hittar jag på en vitlögn eller så bara skiter jag i och saga det.

Så resultatet blir att jag sitter inne med SÅ många saker jag gärna vill dela med mig av men kan inte bara för att jag tycker de är värda att få veta efter att fryst ute mig elelr bara vänt mig kinden till..

Hänt er någon gång?

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0