jag såg det "snöa"(hagla)

Från "jag vill ha munk-munk-munk, stora och små" till "jag ser det snöar,
jag ser det snöar det var ju roligt..".
Ljuvligt att få jobba utomhus med
massa killar och frisk luft men när man ser över mot kullen att någon sorts
nederbörd är påväg ler man inte lika mycket som innan. Så efter de första
regndropparna var Cama´s militär-gröna regnjackor på och vi fortsatte.
När allt väl var slut och man äntligen fått av sig regnjackan började sön
falla för att snabbt bli ersatt med stora hagelbitar.
Kul när man reser ut!

Två trevliga saker med dagen var:

1. Då man väljer jobb på samma vis som jag ska man
inte vara rädd för varken smuts eller killar då det vimmlar av de båda
sakerna på min arbets-plats! Man får vara med om både den ena och
andra komentaren och komplimanger från gubbarna inom industrin,
te.x. vår leverantör från Småland sa "..skönt att komma till ett jobb
då man kan få se en vacker flicka istället för alla dessa fula *PIP*(sensur).."
och smutsen är bara något man får räkna med!

2. Tina kom och hämtade upp mig för att vi ska kunna bestämma det sista inför Söndagen..! LOVE

Over and Out
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0