En vanlig Måndag i mitt liv

Blev en extra låg dag idag! Började redan 7 imorse så det ar bara att stiga upp halv 6 för att sedan bege sig ut i kylan och vidare mot Viken efter att ha hämtat upp alla andra.

Min arbetsdag ser inte riktigt ut som alla adras men inte ska man klaga, ensam tjej ihop med 6 andra killar på en arbetsplats. Men måste sga att det är lika roligt varje gång någon ny kommer för att leverera saker eler göra sin del av husen när de ser mig. Oemotstånligt!
Inte vardaglig att en tjej arbetar som snickare vilket ger resultatet till häpnande och chokerade miner med följdfrågan;
- Anställt ny styrka Micke?
Idag var inte jag den "yngsta", utan även jag hade någon att styra och ställa över då han kom in efter mig, Gabbis Benni! Underbart att känna sig viktig och en klass högre på rankningen.

Imorgon är det dags igen, och då jag vet klockan ringer lika tidigt säger jag nu godnatt och dröm sött!
Xo C

Ps: Måste bara säga att min huvuduppgift ibörjan av dagen idag var att Isolera. Tur man läst matte kurerna ända upp till E - NOT. Iallafall, vi kom fram till att jag är allergisk mot något i Isoleringen då jag än nu sitter och kliar ihjäl, är alldeles rödflammig och knottrig och känner att jag bara vil ta av yttersta huden i både ansikte och armar - not Funny då jag ska ta över firman om X antal år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0