Dagens stora händelser

Hade någa djupa saker jag ville ta upp med er, ni vet skaka av
mig av allt och tacka för allt jag har.
Och inte vara ledsen för det jag inte har, men tiderna ändras och idag mår jag inte
så som jag gjorde igår och resultatet blir att jag inte har glöd kvar i kroppen.

Dagen har varit lika glad och sprattlig som en död höna!
Alla har väll tittat på Robinsson någon gång? När de väl vinner hönan(eller hönerna då det oftast är 2),
bara andra dagen in kanske tredje bestämmer sig gruppen för att slackta den ena
hönan då de resonerar på det viset att de blir stakare till nästa tävling och hoppas vinna
fler höner. Sparar den hönan som varpor flest ägg ochdödar den andra.
Kom till skott C! - jo det jag ville säga var att ni vet den delen då de delar huvudet ifrån kroppen?
Och resultatet leder till att huvudet ligger dött och resten av kroppen springer runt som en yr höna(haHa).
Så har jag känt mig idag, helt livlös till eter att allt bara spottades ur min min och
tankar i början av dagen och nu vil jag bara känslan ska försvinna, låta dagen gå över
så fort som möljigt och se framemot dagen som väntar mig. Men någon glöd vill jag inte
säga att jag har eller kommer få!

Thank good for holiday!

 C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0