Dags för nattfösaren!

Alla har vi speciella saker vi bara måste göra innan vi kryper til kojs och drar ner rullgardinerna, någon som invänder?

Vissa hoppas i duschen precis innan, andra sätter sig med mobilen och spelar spel, någon tar fram datorn eller sätter igång Tv för att kolla på något speciellt te.x. ett serie-avsnitt man missat samma dag...

Själv tar jag fram en av alla mina böcker för att bege mig till fantasinsland, och det bästa av allt är att jag kan välja precis var jag vill bege mig, väljer bara rätt bok, Fiction, Romantik, Fantasi, Deckare eller Sagor.

Just nu har jag valt att bege mig till en blandning mellan Fiction, Fantasi, Romantik och Saga! Kan knappt tro det titlen kommer förklara frågetecknena som dykit upp i era hjärnor.

The Twilight Saga x4, det bästa med att ha alla böcker hemma på hyllan, när du är färdig läst är det bara att byta bok och ta nästa.
Jag har lyckats komma ända till 3:an Eclips(Read: Ljudet av ditt hjärta), tog inte många dagar att ta sig igenom de två första.

Sover i alla fall hur bra som helt och kan helt klart säga att mardrömmar får man absolut INTE!

Sover tusen gånger bättre nu jämfört med i Lördags då det blev ensamt i detta stora hus, då valde jag en annan metod, som även den fungerar alldeles utmärkt men denna nattfösare inne höll kanske lika mycket procent men absolut INTE av samma sak, men varmde kroppen lika mycket ändå. Resultatet blev att jag sov bättre än på länge och vaknade automatiskt innan klockan ringde 09 pigg som en mört för att möta nya dagen.

Nu när jag har sagt allt detta vill jag tacka för mig för idag då jag nu tänker bege mig till sängen med mina två vänner Mr Edwacob och Miss Baileys

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0