Dagens plan3r

Någon som lyckats fullfölja varje detalj av sin todo-lista?

Applåder till er som klarat er,
självklart lyckades jag bara med en av mina uppgifter då pappa ringde in mig till jobb
5min efter jag stigit upp från sängen. Upp och iväg för att få in lite cash!

Dagens arbete började 9.30 och blev klart 18.30, hard work(x2).

Så nu sitter jag i min pyjamas, provar mina nya stilar både i klädväg och
sminkning(sometimes you just need to change to keep on living) lyssnar på music
som är underbar och lugnande för att jag sedan ska kunna bege mig in än en gång i
min underbara Fantasivärld: The Twilight Saga.

I want hold your hand
I´ve Just Seen a Face
Dear Prudence
Revolution
All You Need Is Love

NightKisses to you all, 
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0