Ny dag med friska tag

Dagen spenderades med vännen Rebex tidigt på morgonen för att få ut mer av dagen vi hann med både det ena och andra. Allt mellan Supernatural-pump av muskler.

Fyllde på mitt kort på Drivan idag efter mycket och och men, men gäller det bara att ta nya tag då både gymmet och spinningen väntar på mig. Lyckades även komma undan med några hundra lappar då tjejen i kassan tog mig som ungdom även om jag fyller 20 i år och vännen som är yngre än mig fick betala vuxen pris!

Så nu är det bara kämpa på, så någon som känner som mig att de inte gör något om dagarna då ni är fria från skolan köp gym/spinningkort och träffa människor. Rekomenderas starkt då alla ni som är singlar kanske träffar er dröm prins som jag gjorde idag!



He´s back! :)

xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0