Invigning av Båten

Nu har Rebex och jag landat i båten nere i Båstad. Invigning inför sommaren 2010 och båtlivet detta år. En tur på både väla och maxi hann vi med innan vi plcerade oss nere i hamnen.

Har placerat min bakdel i "Tinas" säng med en filt runt mig då jag lovar er att sommarvarmen inte har anlänt än. Under tiden står vännen och delar alla underbara frukter som vi sen ska trycka i oss tillsammans med både glass och Chasmines chkladsås. Sen börjar firandet av att kära Tina äntligen är på väg hem.

Nu ska jag återgå till att vara mig själv och lysa upp denna kyliga kväll för att imoro vakna upp till en iunderbar dag med både sol, mat, vänner och Tinas återkomst( x) ). Nu väntar fruktsallad serverad med gammaldags vanilj glass och Chasmines choklad sås, godis både vanligt och natur, kort, prat, skratt och mycket mer.

So long,
xoxo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0