Gårdagen

Hemma mys med Mamma!
Pappa på fest i Munka ljungby, M på tjejkväll och C på disco uppe i byn, så resultatet blev att mamma och jag fick myskväll. Bara vi två, hur underbart som helst.

Då mamma är ny opererad så var jag taxi för dagen.
Vid 18 körde jag först pappa, halv 8 blev det till att lämna småsyrrorna. Kvällen fortsatte med Film, prat och resnt mys.

Vid 22:30 hämtade mamma och jag C för att sedan fortsätta kvällens mys. Bara 30 min senare ringer telefonen och pappa undrar jag om kan hämta honom. Hämtas? Redan?
Oj, nog förstå gången i hela hans liv han sägt eller tänkt tanken att bli hämtad så tidigt - krys i taket.
Jag kör mot Munka, hög musik i bilen - In my head, spelas högt och tiden springer iväg. Framme hos Peter och Sirpa blir jag inte insläppt. Antagligen för att festen är i full gång, ingen klocka på dörren och platsen är ute i skogen. Kommer efter mycket om och men in.

Säger så här: Tanken blev inte riktigt att bara hämta pappa, uta festen fortsätte med mig, i myskläder. Upp bjuden på dans blev man :) Så mkt säger jag här, har nu frågor omd et får ni väll ringa. Kvällen var trevlig och klockan gick. Vid 2 tiden körde jag hem två människor som bodde i Örkelljunga. Väl framme igen blev det avskeds"kyss". Så efter en lång kväll med underbara männiksor lämnade vi stället vid halv 4 tiden. Och jag som bara skulle hämta!.. Nästa gång T så ska jag stanna där från början och inte agera Taxi. Tack för underbar natt så ses vi nästa helg.

Idag kallar Rebex med Mat i hallavara, förfest i Båstad och Fest i Halmstad.
På återseende!
C

Ps: Allt blir inte som man tänkt sig, utan resultatet blir istället mycket bättre. Underbar gårdag som jag hoppas kommer igen! ds.


Cypern 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0