tråååkigt

Nu har jag fått nog, önskar jag kunne ta och göra det lilla sista imorgon och istället få gå ut i den underbara solen eller åka och ta en drink med vännen min! Men nej, det gäller bara att hålla huvudet högt och tänka positivt på det jag måste göra.

Så istället tänker jag skapa något som jag kan göra, som är så pass mycket roligare än att sitta och skriva om skogar och hur danskar ser på skogar på över 7 A4 sidor tänker jag starta något som jag känner att jag kommer få ångra. Det blir tyvär ingen tävling då jag alltid har super otur och förlorar. Därför tänker jag heller inte ordna någon för jar vet det är hemskt att inte vinna. Istället blir det som en slags frågestund, sån som man har på dagis. Ställ en fråga!, så svarar jag på dem och lägger ut det på bloggen. Hjälp frågor, funderingar, frågor i allmänheten eller vad det nu är ni kan komma på. 

Svar kommer senare ikväll eller inatt när jag reser bort..

xoxo C 

min syster-yster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0