tjugosjätte mars

Frågestunden jag pratade om blev då inte av. Synd då jag har spenderat 12h i en bil idag. När man tänker efter så hade jag nog hellre lagt ner 2h till och varit nere på Franska gränsen. Får vänta till sommar då det är dags för Frankrike.

Efter så mycket snö som vi haft nere i nordvästra skåne som vi haft denna vinter känns det annorlunda att åka på skid-semester. Förra året när vi var här uppe längtade man efter snön, alla åkte upp sammtidigt jämfört med i år då vi kom idag 1/3 imorgon och resten på söndag, vännen Tina var här uppe med familjen och vi hade sol! 

Nu sitter familjen runt bordet, tv är igång med Lets  Dance(tv medtagen hemmifrån), drinkar på bordet med gått tillbehör och vi spelar plump. Riktigt trevligt att få spendera tid med hela familjen.

Nu ska jag skicka till födelsedags-"grisen" sedan ska jag dra mig tillbaka till bordet då maten är bort plockad och plump väntar.

Hörs imorgon då vi får se om vi åker för första gången inne i Åre!
xoxo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0