tjugofemte mars

Härlig känsla att slippa tänka på dedlines.
Arbetet klart och inlämnat, för att vara mer exakt 3h och några minuter innan d.time! Så nu gäller det bara att håla tummen och hoppas mina lärare gillar resultatet, svårt då det är första skriftliga inlämning på detta fage.. x)

Nej nu ska jag återgå till att yra runt som en höna och försöka få med mig ALLT som behövs då jag lämnar hemmet kl. 3 inatt. Usch, vad trött jag kommer vara. Vi kommer iaf fram tidigast av de tre sällskap vi är som ska iväg. Vi kommer fram imorgon då, Gabbi x3p kommer på lördag sent på kvällen och de sista 3 kommer på söndag. Vilket betyder att vi har en hel dag för oss själva innan vi får sällskap, riktigt trevligt! Skönt att veta att slippa bil-resan på 12h iaf på lördagen.

Nej, packningen kallar(mycket kvar), vi hör imorgon den 26 då en viss människa fyller år..

kanske slänger iväg något fint inatt, tror dock inte det då jag kommer vara mega trött men man ska aldrig säga aldrig.

Slep tight my love!
xoxo C



Evig vänat? - tiden får visa men du vet vad jag känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0