Tisdag

En dag full av spänning, tålighet och stress. Det hela började med att jag har sovit super kasst i natt. Vaknat flera gånger av både det ena och det andra sen när väl drömmen kommer om prinsen så vaknar man i panik av att jag knappt får luft. Hör hur pappa lämnar huset(6.00), tiden går syskonen och mammas tur(8.00) vaknar sen i panik runt halv 9 att jag sovit för länge.
Dagen fortsätter med lugn och ro till jag kommer på att jag är bil lös. Resultatet blir att vännen Rebecca(rätt stavat nu då?! :P) kommer och hämtar mig för att ha en plugg/mys/umgås kväll tillsammans. Allt går enligt planer tills vi ska låsa - inga nycklar!
Jäkla skämt, där står man utan nycklar och dörren går inte låsa. Paniken tar och grabbar tag i en och vi letar som dårar igenom huset och provar alla nycklar vi kunde hitta - twice!
Resultatet blev att pappa fick komma 1h senare och låsa till oss. Detta händer då mamma lånar bilen med alla nycklar sitter i knippan.
Dagen har gått och nu sitter vi här båda och bloggar undertiden Thias står i köket. Plugg har gjorts(min, alltså danska), skratt, Wii - Mario,  kortspel, prat och bara helt av umgås med vännen. Tack för dagen även den än inte är slut! Kommer sakna dig den kommande veckan+weekend, ska göra allt för att hålla mig uppdaterad under turen.
hörs snart igen..
xoxo C
Massa Kärlek till dig! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Aww love you hunny (B)! <3

2010-03-24 @ 17:26:12
URL: http://lovingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0