svenska-danska-svenska - inte samma sak!!

Pluggdag, vilket jag tror alla där ute vet betyder. Sitter ner tryckt i soffan med två datorer igång, papper framme, sidor uppe som punkt.ku.dk, lexikon24, goggle, skolansmail. Känns som lexikon24 och goggleöverstättnings sidorna går på varv då jag hela tiden måste korrekta mig och se så jag förstår vad mina lärare vill jag ska göra.

Blev ett kort stop i plugget då jag skulle in till hedins bilar för att hämta mammas lagade bil, kommer tillbaka och arbetet jag satt och skrev innan jag lämnade huset i all fart med pappa borta! Efter ett litet/mini/tiniwini raseri utbrott sitter jag nu ner i lugn och ro igen och har skrivit om allt det jag gjort i förmidags.

Nu blir det dock pause igen då jag ska köra upp till mormor och morfar för lite prat och kanske fika, sen blir det studierna igen som kallar innan det blir vollyboll ikväll!

xoxo C

(bild går inte så ni får tyvär nya er med text)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0