Sista rycket för dagen

Kom hem från vollybollen i Ö-karup för lite mer än 1h sedan. Hoppade in i duschen efter den extremt "tunga" träningen. Nu sitter jag här med datorn i famnen och jobbar för fulla muggar då inlämningen av den del jag ska använda på examen skrivs, har fram till 23.59 imorgon och föjer jag planerna blir jag klar i god tid för att klara av att hinna med packningen innan det är dags för att ge sig iväg i 11 dagar.

Sista rycket för dagen sen ligger jag förhoppningsvis i sängen oc hgosar med alla mina kuddar och små syskon som valde att sova här inatt. Sitter och tittar på kuddarna just nu som skriker på mig. Nej om mindre än 1h ligger jag och sussar sött på mina tre kuddar med texterna "Lyckan är att älska dig", "Puss, Kram" och "Sweet dreams""

Slep tight my love!
xoxo C


Både änglen och prinsessan sover sött


Kommentarer
Postat av: Rebecca

You can do it! <3

2010-03-25 @ 08:39:29
URL: http://lovingmylife.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vart semestrar du helst i sommar?

2010-03-25 @ 09:27:05
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Chasmine

bra fråga och svår! Jag hoppar över sol semestrer då jag hellre tar det på hösten. Det viktigaste är att vara med familjen och vänner, även om det bara är över helgen. Men jag har två favoriter som jag o familjen åker på var år. Dalarna för att leva fäbo liv och självklart ner till Frankrike! :)

2010-03-25 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0