My Q..

Nu blir det sängen efter en lång dag med mycket att komma ihåg och passa tider på. Väl förtjänt av en god natts sömn på sådär 3 timmar!..
Negativa: Min lovvecka kommer springa iväg även om jag kommer ha super skoj.
Positivt: 2 min kvar till födelsedagen.
Min chef kom med lönen från förra våren, trevligt när sånt händer! Fick även jobb fram till sommaren vilket jag är glad för då jag än står utan både jobb nu och till sommaren!

För pengarna ska jag nog köpa mig min säng jag länge stått och flucktat efter, men vi får väll se. Kankse använder upp alla denna vecka som kommer.

Slep tight my friends and see you soon!
xoxo C



Sommar-sommar- sommar

Grattis på födelsedagen ***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0