Hard workwork

Vaken - JA
Pigg - NEJ
Stressad - JA/NEJ
Plugg sugen - NEJ(men måste)
Hungrig - JA
Törstig - JA
Sällskaps sugen - JA
Klar packad - NEJ!
Städat rummet - NEJ
Skickat mail till*** - NEJ


Önskar natten började nu så man kan gå till sängen och somna om så fint på sin(a) kudde(ar)..
Men nej, nu sitter jag hät i min fina pyjamas, byxorna köpta på Universal studio i USA fullt med figuren "Lucy" och linnet i Tyskland då det var em lr vm i fotboll så har tyskland flaggor i hjärtan över hela alltet. Nu ska jag gå och hämta lite energi i kylskåpet sen ska jag igång med att analysera mitt arbetsområde "skovopffatelse" för att sedan gå igång med slutsats för att tillsist skicka in det hela och känna mig färdig för påsklov!

på återseende!
xoxo C
 


Trött på snö? - Neeeee..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi går båda in i våra "plugg-bubblor" idag så vi hörs när dem är sprängda! Wish you luck! <3

2010-03-25 @ 08:41:48
URL: http://lovingmylife.blogg.se/
Postat av: Chasmine

Tycker det låter som en toppen plan! :) Kommer tyvär sitta i den 2h till ca. Wish you luck to babe! <3

2010-03-25 @ 14:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0