Back to "Normal"

Sorry uppdateringen, vet vad alla säger ochursäktar sig för detta tänker inte göra samma sak då jag bara vill be om ursäkt för min frånvaro. Har tänkt att komma igång igen då jag verkligen behöver sammla tankarna och prata av mig lite.

Har hänt så grymt mycket sedan sist jag skrev och önskar jag bara kunde bomba ner inlägget med allt men måste tyvär ta det nästa gång då jag måste skynda mig - varför? Jo, det är så att jag ska se den efterlängtade filmen Eclipse, tredje filmen i serien Twilight. Vännen Re(Bex) kommer och hämtar mig snart och jag har precis kommit hem från jobbet så nu ska jag snabbt in i duschen frächa till mig fr att sedan 20 befinna mig i Ä-holm.


Har någon konstig känsla inanför bröstkorgen - spännande, spännande, SPÄNNANDE!

xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0