Planer ändras lättare än du tror!

Frågade mina vänner tidigare i sommras vad de gjorde slutet av Juli början av Augusti, självklart ville de veta varför jag undrade så jag sa de - resultatet blev att de inte skulle göra något mer än att umgås med mig då jag hade helta huset för mig själv.

Svaret gjorde att min familje beställde flygplansbiljetter utan mig till lägenheten nere på Grand Kanarieöarna utan mig. Såg fram emot att umgås och bara vara vi vänner men självklart ändrades planerna och först fick jag veta att den ena skulle jobba dock ledig några timmar ibland senad sa den andra att det var dags för semester. Så ja ni kan nog gissa vad det första jag gjorde den kvällen jag kom hem...

Så nu sitter jag här med två väskor packade och berädd på att bli brun och fin än en gång. Förra gången var det Sturup nu blir det Kastrup - ni vet man ska inte göra samma saker alltid utan bra med variation! Dock bara på saker man gör!

Ha det underbart och ha det trevligt på semestern och jobbet - kunde ha varit vi istälet som njöt av att ha varandra och att vi var nära för vem vet vad som väntar oss till hösten!

xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0