"Lov"vecka..

Fick veta idag att jag inte ska redovisa fören på Torsdag. Haha, trevlig vecka då, en dag ner till Köpenhamn och den kanske varar sådär 2h då min grupp redovisar/framlägger på 20 min!
Student liv vill jag säga, men snälla, om jag bara hade ett liv också, utan nu blir det väll ja får se, en lång vecka med en massa vilande och utmattning. Hoppas jag får något bra och viktigt gjort. Kanske brja sy min klänning om maskinen fungerar, eller skriva klart mina två låtar - kanske måla något fint! Om man bara hade ett liv - ni vet, prinsen så hade dagarna inte varit lika långtråkiga!

Nu kallar sängen på mig och jag ska sussa-sött, får se om drömmen om älskade Tina och prinsen fortsätter!
Natti Natti! <3


Sweet Dreams! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0