Galen idé som fortsätter imon

Nu har klockan som vanligt blivit alldeles för mycket och min säng skriker efter mig. Så efter en dag full med aktiviteter, plugg till examen och människor man gillar så är det äntligen inte lång ifrån sängen. HAHA - måste berätta något som inte är riktigt vardag för mig. Efter alla trevliga planer som bestämts om dagen och besök hos farmor och farfar körde jag en liten runa, väl hemma i R igen blev jag grymt sugen på att springa! Skratt retande men så sant. Så när jag kom hem frågade jag hur länge det var kvar till maten stod på bordet sedan blev det på pälsning. Snygga svarta Peak-underställ, joggingskor, två tröjor, en tjockis, jacka, reflexväst, keps med en lampa inplaserad på skärmen och mobilen med musik begav jag mig ut. Ni skulle sett mig! x)
Kan ni fatta, jag som är livrädd för mörker, springer ut i bilen på mornarna och låser den väl inne, jag gav mig ut halv 7 idag i kolmörkt väder. Hade varit ok kanske om jag bodde vid lampor eller bara åkrar runt men nej. Där jag bor är som en riktig skräckfilm när mörkret väl lagt sig! Sommarstugor i oändligt alldeles öde och små, skog i oändligt och havet 50 meter bort. Usch om man tänker efter.

Iaf jag har trottsat mig själv och sprang idag, ska inte skryta helt då det inte var så jätte lågt men 1-1,5 km var det lätt och detta hade jag 5min på mig att springa. Trottsade det jag fruktar, både mörker och ensamhet, detta för helt klart en anledning.. Låt mig säga såhär - han börjar på T!

so long all you dreamers out there!
xoxo C

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så stolt över dig min vän! Jag hade aldrig vågat ge mig ut i mörkret alldeles själv! Men du däremot är stark och klarar allt bara du vill! Älskar dig! <3

2010-01-24 @ 01:09:35
URL: http://lovingmylife.blogg.se/
Postat av: tina <3

Jag ar med stolt over dig <3 vilken snygg header du har gjort btw :)

2010-01-29 @ 03:31:52
Postat av: chasmine

tack tjejer! :) är stolta över er båda med!!<3

headern är skit snygg med alt det jag gillar! ;)allt från egobilder-kärlek! Älskar er!<3

2010-01-30 @ 14:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0