Blod är "tjockare" än vatten

Ordspråket heter 'blod är tjockare än vatten', men just nu känner jag inte alls så. Just nu lutar det mer åt film-titlen: Släckten är värst!
I sommar fyller jag 20 år och detta var tanken att vi skulle/ska fira nere i Frankrike - men plötsligt ändrades planerna som vanligt för oss. Nu får vi se om vi ens orkar fira våra tre stora dagar i rad-mamma, bröllopsdagMum/Dad och mig! Fundera på en eftermiddags tebjudning!
Varför ska man lägga ner sin själ på att göra dagen speciell när inte ens de som står en nära orkar bry sig?

Jag som person och min personlighet är omtänksam och vill alla gott-för SNÄLLenligt mina vännen(tror ni har haft rätt under alla år)! Men nu orkar jag bara inte mer, någonstand går linjen för att det ska räcka.
Nu får tiden utvisa hur allt blir men just nu ser inte dagarna något ljusa ut! Glad jag har familjen, så dagen min blir underbar iaf även min kära mammas-vi 5 finns iaf här för varandra!
Droppen på det hela var när min mamma kommer in med ögon fyllda av tårar efter att ha prata i telefon!
Så varför bry sig?


Även jag har känslor som man bara inte kan strunta i!
Drömmen som man haft sen barnaben var lättare att fördarva än jag trodde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0