27 januari..

Den 27 Januari fyllde min älskade lillasyster M 14 år!
Detta firades på morgonen med sång och en massa födelsedas paketer.

Vid 16 tiden när mamma, M och C slutat jobb/skola kördes jag till tågstationen VÄLDIGT sakta! Detta för att åka ner till Köpenhamn och vidare till Furum där jag skulle spendera natten ehmma hos Sandra då jag inte ville komma sent till eksamen dagen efter.

1 timme senare än tåget var beräknat mötte jag upp sandra på huvudbanegården, kvällen fortsatte hemma hos henne med mat, dricka, läsandet ut de 300 sidorna vi skulle ha eksamen på, och tidig säng gång då eksamen började vid 8.30(dock inte lika tidig som den skulle varit om jag sov hemma).
Tack Sandra för trevlig kväll och M jätte ledsen för att jag inte var hemma på din födelsedag - känner mig hemsk men första och enda förhoppningsvis! <3

xoxo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0