Uttråkad - men har konstigt mycket att göra ändå!

Någon som vet vad man kan göra? Även man har tusen saker att ta tag i och göra har jag åstad kommit 15% kanske, om inte mindre! :S
Måndagen har iaf gått och jag har just nu rätt tråkigt. Herre gud, bara måndag, både Tisdag och Onsdag kvar! Ojoj, tur jag snart ska åka iväg för lite skoj med vännen Rebecca iaf, vet inte vad jag annars gjort. Antagligen suttit på datorn och tv! :S

Nån idé någon? SNÄLLA! (A)



Fantastic 4 - saknad och längtar till nästa gång vi alla fyra räddar världen! ;) <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman nu har jag hittat in på din sida :) supersöt och fin måste jag säga! Saknar verkligen dig hjärtat och vill bara säga, plugga inte ihjäl dig<3 Du måste kunna ha ett liv också! Jag älskar dig & kommer alltid att göra <3

2010-02-02 @ 15:30:56
URL: http://mindresmart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen, du är varmt välkommen som sagt! :) Saknar dig med vännen! <3 Kan inte lova dig nogot med att plugga ihjäl mig men ska försöka göra mitt bästa! Vet attjag måste och borde ha ett liv men just nu går det tyvär inte så jättebra ihop allt! :S Miss and Love! <3

2010-02-03 @ 00:04:47
Postat av: tina <3

<3<3<3

2010-02-03 @ 04:53:58
Postat av: Chass <3

Hjärta dig med vännen! <3 x 1000..

2010-02-06 @ 13:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0