Quality time with Mum

Hemma igen efter firandet av morbror Håkan.
Ska nu svara underbara Tina, sen ska jag krypa till kojs och drömma sött då mamma och jag har mamma/dotter tid.
Visst låter det underbart mysigt - måste dock informera att det betyder vecko-städning!
Hela huset ska skina och glänsa, vi ska även in och hämta mina nya glasögon. Tyckte det var dags att skaffa nya då de jag har är precis 5år gamla. Orsaken är att de trillar av mitt huvud och jag kan inte se på lång avstånd(pågrund av min närsynthet)
Så det jag vill säga är god natt och drömm sött, min plan iaf! ;)
Tror dock brevet till Tina kommer ta sin tid att skriva men det är det värt!

xoxo C

MiR: Halo - "Haley James Scott"



Du och jag imorgon mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0