Senaste 29h

Blev hämtad av Rebex igår kväll för att där efter åka till Drivan i Båstad då det blev dags för träning. Platsena var fulla som vanligt så fick ställa oss en bit bort.
Kändes helt ok då vi denna gången var på jympa medel/styrka, men efter redan 30 min var jag helt slut och önskade vi väntat 1 dag till.

Tröttheten berodde på gårdagens Spinningpass, HerreGud!
De pratar hela tiden om att ta det i sitt eget tempo och man ska bara tänka på sig själv. Men jag ska säga er att det är inte så lätt, utan man lägger lätt till lite för mycket motstånd och kämpar de sista tiden då "läraren" säger sista tagen - men egentligen menar hon kom igen vi har bara 1,5 låt kvar, kämpa. Måste erkänna att när timmen väl är slut känner man ig grymm, men helt slut!

När det väl var dags att plocka ihop träffade vi Tinas mamma, längtan och saknaden blev bara större!
Självklart blev vi kvar för att prata lite då det inte blir lika ofta. Bilen tog oss sedan vidare till Cetrecourten där våra salledes väntade,  en kyckling och en tinfisk. Någon som kan gissa vilken som är min? :P
Sedan begav vi oss vidare mot Hallavara där kvällen fortsatte med allt mellan mat-WiiMario-OTH-Skratt.

Natten spenderade jag där och dagen blev allt lika trevlig med en massa mys och trevligheter!



Ses på Spinningen!
<3 C


Kommentarer
Postat av: Rebecca

When do I see you next time? Miss you already! Btx nice picture! <3

2010-02-11 @ 00:01:55
URL: http://lovingmylife.blogg.se/
Postat av: tina <3

aah gar ni pa medel/styrka! jag brukar ga pa det med hehe :P o grattis vannen <3 visste du skulle klara det efter allt ditt slit!

2010-02-11 @ 02:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0