Ny dag imorgon

Sängen kallar högt på mig efter denna händelserika helg!
Vet verken hur jag ska börja att berätta eller var jag ska sluta. Säger istället såhär:
Sena nätter, skratt, kärlek, tårar, nyheter, glädje/sorg, familj, vänner .........

Nu ska jag lägga mig till sängs för att imorong vakna och "välkomna" den nya veckan. Syskonen har sportlov(jag nästa vecka :S) tur dock jag bara går 1 dag!

Vill även berätta för er att jag har nu blivit klar med min 3:de låt(sedan sommaren, har haft lite för mycket känslor så har inte gått innan)
och börjat med skissandet igen - länge sedan sist...

Sweet Dreams!
xoxo C

ps: Har hittat min sommar garderob(kläningar). Och den till den stora dagen! ;) 
Tina - fick veta något som är värt att tänka på idag. Hotmail lr Skype? 
ds:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0