Gbg weekend!

Helgen började med ledig på Fredagen då mamma och jag kör "mor"/dotter tid -- ledsen att behöver besvika er alla med att säga att detta betyder - STÄDNING! Jag vet, knasigt och hemskt, man måste städa någon gång och varför inte göra det innan helgen riktigt börjar och sen bara njuta! I mobilen väntade ett fint och trevligt sms, vännen Rebex underade om jag ville följa med på bio(Valentines day).
Efter träningen-sena, IGEN.
- Undrar om vi någon gång kommer komma i tid till träningen? Rebex
Någon gång, bara inte denna då vi lyckades bli 6 min sena. Trampade på som vanligt(i sommar kommer vi allt kunna leva på cyklarna våra utan att dö på kuppen!) Efter träningen blev det duschning(i de "underbara" duscharna), beställde med mat från centrecourten och åkte hem till Rebex där vi satte oss framför darorn och kollade på ny vampyr serie - The Vampire Diaries!
När Thias blev klar för färd gav vi av oss i rask tackt, då menar jag verkligen rask!! Tur jag gillar fart och utmaningar och inte dör på kuppen eller är åk sjuk för det hade vi inte tid med då bion började om 45min!
Underbar kväll med romantisk film, popcorn och underbara människor - TACK!



Tidigt lördag morgon blev det väckning för bilen körde familjen C till Gbg där dagen skulle bjuda på en massa underbara saker bl.a. vår(syskonens) julklapp från julkalendern - High School Musical Musikalen med Kevin Borg.

Lördagen började med 2h upp, sedan blev det 3h i Lisebergshallen med high school musical - vilken känsla man får i kroppen. Blir som en tråd av nålar som går igenom hela en. Underbart och helt klart en sak jag skulle kunna vara med i. Efter musikalen blev det shopping och avslutning Pizza Hut inne på nordstan. Kvällen fortsatte sedan på hotellet då pappa, mamma och jag gick till baren för att mysa. Syskonen fick hänga på då spat var fullt av massa gubbar som log och vinkade in mig. Klacken vände fort och vilämnade stället lika fort som vi kom.
Slutet av melodifestivalen såg vi alla tillsammans inne på pappa, mamma och Linis rum nerkrypta och omstoppade i mamma och pappas säng.


(Det gäller att bjuda på sig själv och leva livet! saker som jag stålt följer)

Innan vi lämnade Gbg för hemfärd hade vi tid för mer shopping och mys med bara familjen.
Rekomenderar starkt att bara åka upp och vara, gör det du/ni vill och känner för och njut av varje ögonblick vilket jag gjorde innan det är dag att bege sig hem till vardagen och alla dess bekymmer och problem!

XoXo C

ps: Självklart är jag avundsjuk! Men bara vänta, det betyder något! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0