Fredagsmys

Har varit utan internet nu i 2 dygn, jobbigt att vara utan så länge! Nee, men skämt och sido - klarar av det men eftersom man är så jäkla bekväm av sig så måste det finnas till hand när man är hemma. Det är en helt annan sak om man vet i förhand att dator/tv inte kommer finnas  t.ex. vår Fäbo tur varje år!

Nä, nu är det allt dags fr mig att ta på mig finkläderna då jag ska vara hos Frida i Killebäckstorp om 45min!
Har längtat efter denna dagen länge nu. Frida, Sandra och jag ska ha en riktigt trevlig och skön fredagskväll med massa trevligt. Lite prat, mat, allsång, tävlingar etc. Så finkläderna gäller då jag ska träffa två vänner som jag ej träffat på llänge men känt i flera år nu! Ha en trevlig fredags kväll med allt ni har inplanerat och tänkt er så hoppas jag det blir en lyckad kväll för det tänker jag låta min bli!

Ha en super trevlig Fredag
xoxo C




Sandra, Jag,(Matilda)

Bilder från resan till Auschwitz-07

Frida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0