"Faster" 60, och jag har inga kläder!

Jag har inga kläder!...
Vet det är en fras många säger men jag har verkligen inte några. Har provat 4 om inte mer olika klädstilar nu på 10 minuter och för varje plagg jag har kommit ut med i köket har varit mer elelr mindra roliga. Haha vi ska vara på 60 års fest om 3 minuter och jag har ingen anning vad jag ska ha på mig. Tur dock att frabror och "faster" bor tre vägar här ifrån.

Vi får väll se hur jag går dit, inte intresserad att gå dit naken precis, ändå 60 års fest!
Må min gaderob vara stor men kläder finns där inte när man verkligen behöver - HJÄLP!

Måste dra då tiden ej finns kvar längre till detta. Ni får se resultatet senare ni måste jag verkligen dra då vi ska vara där om mindre än 1min.

Ha en super kväll så hörs vi och ses!
xoxo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0