Fast i R!

Kan erkänna en sak och det är att jag gillar snö. Men från att flera vintrar knappt finnas till detta - OJ! Men någonstans går gränsen och det känns som det är nu. Ska ner till Köpenhamn som vanligt för viktig redovisning på Torsdag och fick höra på nyheterna att tåg mellan Sverige och Danmark ställdes in då de inte fick färdas på bron. - HJÄLP, hur ska jag ta mig till.
Vi får väll se hur morgondagen blir! Just nu ser det inte så jätte ljust ut då min farbror ringde för nu 2h sedan och frågade om vi var hemma - han behövde hjälp då han hade fastnat på vår lilla bonnaväg ner hit(bor 4 vägar ifrån oss). Det jag vill säga är att vägarna från R, mitt hem är helt igen snöade! Vi har 3 möjliga vägar som kan ta oss här ifrån men alla är små och smala bonnavägar som tyvär inte har så stor prioritering på att skottas! Så vem vet kanske får hela familjen C sitta här hemma i R och mysa imorgon! :)
Hör av mig imorgon när jag vaknat om resten av familjen har åkt iväg till skola respektive jobb!
Natti Natti!


SystrarnaC vid danskesjön förra veckan!
Riktig syskon-kärlek!<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den skön kan jag stolt säga att jag & johans familj invigde detta eller ja hmm förra året ;) eller jag har inte koll när det var bara för de :O men vi var dem första som åkte på den ^^ haha! ingen annan hade vågat åka inte förrän bilar körde förbi och såg att vi åkte då hämtade dem sina skrillor sen var vi inte så ensamma längre ^^hahaha

2010-02-04 @ 16:21:10
URL: http://mindresmart.blogg.se/
Postat av: Chasmine

Tyckte det var bra ni började så att vi andra kunde ta efter! :) Hur mysigt och trevligt som helst! :) Ses snart snäckan! ;) <3

2010-02-05 @ 16:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0