FarfarsFlicka

Det jobbigast är att vi inte har något att säga till om eller kan inte bestämma om allt som ska hända. Utan det gäller bara att axeptera och göra det bästa utav situationen! Även om det är grymt jobbigt och nertryckande, har inga superkrafter som kan hela och hjälpa - Tyvärr!
Utan det vi kan göra är att tänka på alla de lyckliga minnena som du har i huvudet och allt du/ni fått uppleva!
Glömm de aldrig och var glad för det du har!
Tiden är dyrbar och värd GULD!

Jag kommer iaf aldrig glömma!!!


FarfarsFlicka! <3

Mir: We are the world - Haiti


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ser både Mats och pappa Carlsson i honom.. <3

2010-02-18 @ 23:14:15
URL: http://lovingmylife.blogg.se/
Postat av: Din mellan syster<3

Mimmi när jag läste detta så höll jag på att gråta!!!<3

Du kommer aldrig glömma ... och ... kommer aldrig att glömma dig!!<33

2010-02-20 @ 12:20:42
Postat av: chasmine

Vet jag min prinsessa, men det är ändå jobbigt nu!

<3

2010-02-22 @ 00:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0