9 Februari

Oj nu är jag back!
Ledsen jag inte hunnit uppdatera men oj vad det händer mycket ibland, synd bara att det där imellan inte händer något!


Lördag: Städning av hus då kvällen blev fest för lilla änglen som fyllde 12! Drog vidare till Axelstorp på kvällen för att hälsa på kusinen! Kom iväg sådär halv 1 och lämnade Axelstorp ett tag innan 3.
Söndag: Mitt minne rubbas lite, då jag rent av kan säga har ingen anning vad vi gjorde. Tog antagligen det lugnt, hälsade på Farfar. Jo just det, familjen skulle handla färg till Prinsessans rum, undertiden fick jag besök här hemma - Dock mindre skoj!
Måndag: LillÄnglens födelsedag, borjade dagen vid 6 för sjungande för Linis. Vid 9 hämtade jag Gabbi för att sedan styra bilen mot Ä-holm. Där kolla mina ögon - mina nya glasögon är klara på Fredag! Fika - på danskaCafét, nej vet kan inte få nog! x) Sedan iväg på "stan" för att hitta födelsedagspresent till Linis!
!8 blev det Spinning på Drivan(ojojOJ). Hem snabbt igen för där fortsätta firandet av Änglen med mys i soffan och glass!
Tisdag: Skolan stod på schemat, upp redan halv 5 då vi började 8 idag. Slutade i underbar tid då jag kom hem tidigt och innan mina småsyskon. Nu är det snart för träning på drivan igen. Någon som vill följa med eller träffas hittar ni mig på drivan vid 19->

Snbb genom gång(enligt mig)
xoxo
C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0