<3

Just sådanna här tillfälle man vet vad man har! Vem som står vid ens sida och vad man saknar.
Saker man tog för givet tar man inte längre förgivet, utan man är glad för det man har och tar vara på tiden!
Uppskatta det du har!
Fortsätt sikta mot stjärnerna och våga ta steget!
Säger saker som jag vet mina vänner tycker jag själv ska göra. Sorry min nervösitet och rädslan av att bli sårad.
Nästa gång vi ses ska jag inte fega ur utan "ta thuren i hornen"!
Nästa gång vi ses kommer bli en dag alla kommer minnas och prata om - den dagen kommer bli då allt vände och stjärnorna är helt plötsligt nära!

NattiNatti C

MiR: Demi Lovato, Jonas Brothers, Miley Cyrus, Selena Gomez - Send It On


Take a stand and belive in your self!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0