24 Februari

Inatt vid sådär 00.10 la jag ner min röst 'För snö'!
Hoppas nu på underbar vår med all dess innehåll..

Detta varade dock kanske inte så jätte länge då jag, M och C har spenderat dagen tillsammans. Syskonkärlek finns det gått om då vi alla tre tröttar ut halsen väldigt snabbt och blir helt plötsligt tysta och snälla mot varandra. Var påväg till danskesjön idag för skidsko åkning då vi stoppades bara några ynkla 100m ifrån, orsaken var trafikolycka - o tankarna flög snabbt vidare till kvällens händelse och jag var till baka till ruta ett! 

Nu ska jag krypa ikojs och sussa sött då jag blir hämtad tidigt imorgon, menar TIDIGT för att vara en fri dag!
Ni ser mig på drivan imorgon bitti, sover antagligen någonstans, sen vet jag dock inte var jag tar vägen efter! Vet en sak och det är att det blir 60 års firande av "faster" imorgon.

Sweet dreams! 
xoxo C
 


Vår känslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0