På språng

Helt klart en hektisk dag, började med att jag bestämde mig igår kväll när vi kommit hem från firandet av Kusin Anton att jag skulle ta timmen tidigare-tåget för att vara säker på att komma fram i tid till 9.00 föreläsningen - TUR! Då tåget blev lite mer än 40 min försent för det hade blivit fel med växlarna över öresundet och bara en bana fungerade istället för två.

Nu sitter jag åter på tåget denna gången val 2 av möjligheter hem efter att ha pratat med männiksor på huvudbanegården om att det än är strul med växlarna valde jag istället vägen mellan Helsingör-Helsingborg för att komma hem i tid på jag hinner till banken innan 18 ikväll.

Självklart blev föreläsningen mer än 1h längre än sagt så jag hann inte med att gå in om studenterservice eller Student & Uddannelsecentret - shout!

Så det blir för mig att sitta på tåget med dator i famnen för att kunna sitta online på hotmail och skriva med de människor jag egentligen skulle ha pratat med.

Krångel i Kråklandet!

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0