Nyår 2010/2011

"I know you somewere put there..
They most think I´m crazy, but they dont understand..
I sitt by my self.."

Sista dagen av 2010, året som allt tragiskt hände.
Tur då att 2011 är bara runt hörnet, 2011 - nystart!
Känner jag måste ladda batterierna på nytt och bli mer positiv för att klara dagarna i det nya året, även det betyder att vissa inte kommer vara med om det!

Idag är det dags för Mina och Bex Predictions, ta fram de vi skrev förra året, se hur vi lyckades och om vi misslyckades. Även dags att lägga in nya i burken för 2011.
Kanske lyckas jag pricka rätt på med kommande år än jag gjorde på det som varit!

Vi hörs senare, njut av vad dagen har att erbjuda och kvällen.
Våga säga JA och INTE nej!

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0