JulVeckan

Alla pratar hela tiden om julveckan som en av de bästa veckor på året!
Till stor del håller jag med, iallafall de andra åren, utom denna.

Tycker än veckan har varit dyster och sorglig!
Trots det var julavslutning på jobbet och man fick med sig hem både
det ena och det andra. Men någon riktig julkänsla har jag inte "drabbats" utav ännu.

Julgran på rummet skippar jag för första gången någonsin - sorgligt men sant.
Har så mycket mer jag kan ta upp som jag saknar denna jul och som jag saknar
annars också men det håller jag för mig själv som valigt, även jag sagt A
kommer aldrig B komma(så vissa av er vet)!
Så nu ska jag efter detta dystra inlägg gå och lägga mi i den uppvärmda sängen after
att äntigen ha blivit klar med alla julklappsinslagningar till
min familj - känner mig dock inte nöjd!

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0